FAQ


  1. Czy mogę liczyć na pomoc w zakresie wykonania projektu mebli sklepowych?

    Tak, firma Zimex świadczy profesjonalne usługi projektowe. Wykonujemy zarówno projekty technologiczne, jak i wizualne proponowanych mebli sklepowych oraz całego wyposażenia sklepów.

  2. Czy istnieje możliwość zamówienia wyposażenia sklepów w innych wymiarach i kolorach niż na stronie?

    Za pośrednictwem naszego sklepu mogą Państwo zamówić meble sklepowe oraz wyposażenie sklepó w dowolnej, wybranej przez Państwa kolorystyce oraz wymiarach. Urządzenia chłodnicze nowe oraz używane– lady oraz regały chłodnicze dostępne są natomiast w standardowych kolorach oraz wymiarach.

  3. Czy produkty przedstawione na stronie to pełna oferta?

    Nie, wyposażenie sklepów zaprezentowane na naszej stronie stanowi jedynie część asortymentu. W celu zapoznania się z kompleksową ofertą, zapraszamy do kontaktu.

  4. Czy firma Zimex prowadzi komis używanych mebli sklepowych?

    Owszem, oprócz nowych mebli sklepowych oraz urządzeń chłodniczych, firma Zimex prowadzi także komis z używanym wyposażeniem sklepów. Pragniemy przy tym podkreślić, że są to niezawodne i sprawdzone urządzenia w bardzo konkurencyjnych cenach.

  5. Jak realizowana jest wysyłka zamówionego wyposażenia sklepowego?

    Wysyłka oraz transport wyliczana jest zgodnie z terminem realizacji danego zamówienia. Firma Zimex dysponuje własną flotą pojazdów, dlatego nasi klienci mogą liczyć na dostarczenie zakupionych lad i regałów chłodniczych, jak również mebli sklepowych w dowolne miejsce na terenie Polski.

  6. Jak wysokie są koszty transportu?

    Koszty transportu oblicza się na podstawie wielkości zamówienia.

  7. Czy firma Zimex posiada oddziały na terenie Polski, w których można nabyć meble sklepowe i urządzenia chłodnicze?

    Nie, posiadamy tylko siedzibę w Rokoszu, jednak dzięki stronie internetowej oraz własnej flocie pojazdów, docieramy z naszym wyposażeniem sklepów do klientów na terenie całej Polski.

  8. Na ile prezentowane zdjęcia przedstawiają realny wygląd wyposażenia sklepowego?

    Zdjęcia mebli sklepowych, lad i regałów chłodniczych oraz innych urządzeń przedstawiają ich realny wygląd. Drobne różnice mogą pojawić się jedynie w kolorystyce wyposażenia.

  9. Czy zajmują się Państwo montażem mebli sklepowych?

    Firma Zimex montuje meble sklepowe oraz urządzenia chłodnicze. Przy kompleksowych zamówieniach, istnieje możliwość otrzymania usługi montażu gratis. Jest to jednak uzależnione od wielkości zamówienia.

  10. Czy zakupione wyposażenie sklepów objęte jest gwarancją i jak jest ona realizowana?

    Zakupione za pośrednictwem naszej firmy urządzenia oczywiście posiadają gwarancję. Nowe lady chłodnicze, regały chłodnicze, a także meble sklepowe objęte są 12-miesięczną gwarancją, natomiast używane wyposażenie sklepów posiada gwarancję 6 – miesięczną.

  11. Czy sklep wystawia faktury VAT?

    Tak, wystawiamy faktury VAT na zakupione u nas wyposażenie sklepów.

  12. Czy kupujący otrzyma potwierdzenie zamówienia, wpłaty, wysyłki oraz informowany będzie o bieżącym stanie zamówienia?

    Tak, w trosce o najwyższy poziom oraz bezpieczeństwo wykonywanych u nas zakupów, stworzyliśmy precyzyjne procedury. Klienci otrzymują na każdym etapie realizacji mówienia rzetelne informacje, a także potwierdzenie zamówienia, wpłaty oraz wysyłki. Są także na bieżąco informowani o aktualnym stanie zamówienia zakupionego przez nich wyposażenia sklepu.

  13. Zamówienie zostało złożone. Czy mogę z niego zrezygnować?

    Oczywiście klienci mogą zrezygnować z zakupu urządzeń chłodniczych oraz mebli sklepowych. Jedyny warunek jaki należy spełnić, to poinformować nas o zmianie decyzji przed momentem wyjazdu zakupionego wyposażenia z terenu naszej firmy.

  14. Czy mogę dokonać zmiany zamówienia po jego złożeniu?

    Zmiana zamówienia na wyposażenie sklepów jest kwestią bardzo indywidualną i zależy od poziomu jego realizacji.

  15. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Termin realizacji zamówienia na zakupione lady i regały chłodnicze oraz meble sklepowe generowany jest indywidualnie i zależy od specyfiki złożonego zamówienia i dostępności towaru.

  16. Czy jest możliwość zamówienia mebli sklepowych, których nie mają Państwo w ofercie?

    Mając na uwadze oczekiwania naszych klientów, sprowadzamy meble sklepowe oraz urządzenia chłodnicze, które nie znajdują się w naszej ofercie. Zarówno cena jak również termin realizacji zamówienia jest w takich sytuacjach ustalany indywidualnie.

  17. W jakich formach można dokonać płatności?

    Elastyczne warunki współpracy są ogromnym atutem naszej firmy. Dlatego za zakupione wyposażenie sklepów nasi klienci mogą dokonać płatności w formie przelewu, gotówki, leasingu lub rat.